efter torsdag kommer fräckisfredag



Vi går mot ledighet mina favoriter!
Idag är det fredag och som traditionen lyder har den bjudit  på både fredagsfräckisar, fikande och en djävulsk mycket "unts unts."
Det har nämligen börjats med studenten i Göths. Nu har kidsen släppts på grönbete som nykläckta kalvar. 5000 stycken för att vara exakt. Och det bästa- de släpps i omgångar! Vilket rent konkret innebär att jag de närmsta veckorna kommer få lyssna till boten anna ca 1000000000000000000000000000 gånger.
Men jag är inte den som är den. Den låten talar fortfarande till mig på mycket vulgärt och ohämmat sätt.
Idag kommer också världens bästa mattilainen till Göths. Härlig tycker jag, jag gillar är ni engagerar er i mig!
Det blir AW på Trädgår´n med lyckasgänget och därefter ut och göra stan mer härlig.
På lördag blir det ytterligare häng och lägenhetstittning.
Söndag brunch med larsudden och kanske digitalkamerashoppning.

ja det var väl det. Nu ska jag gå och förbereda för rookien som börjar hos oss på måndag. Och förhoppningarna är stora hos mina kollegor, "Hoppas han är bra på fräckisar!!!"

ni vet vem ni.........vem försöker jag lura?så klart ni vet:)

hanster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0