hemmahelg är fyllehelg

Lovers!

Nu är det exaktalemente 2 minuter kvar till jobbet övergår i frihetsbesudlande aktiviter. Första helgen på länge som jag är i Göths och det ska bli förträffligt. Som att återse en gammal flamma. 
Imorgon är det däringa löparrundan här istan och den har jag tänkt att delta i. Med en körv i ena handen och en öl i andra. Det är bestämt så att jag skall infinna mig i Majorna/Sandarna och hejja jävul på pappa Åke som springer för oss alla i dottern fridas närhet. Och vi har lovat plankat med "Go Papi Go." Eller ja, frida iallafall. Min egen fader ligger säkert hemma på sofflocket på vidderna och pratar i telefon med någon av hans åkarvänner som han brukar. Så imorrn tillåter jag mig själv vara adopterad ett slag och lånar Åke över dagen.
Efter loppet blir det fest djävul. Alla bjudna. Så är ni i stan vet ni vem ni ska ringa.



Ni vet vem ni känner starkt för/
h.

Ps. Är det inte helt hysteriskt roligt att min kollega just pratade med sin man som på frågan om när han skulle komma hem ikväll svarade, "Jag ska spela poker ikväll, så när jag spelat bort dig." Urkul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0