Likt gåsmor Akka flyttar jag igen.

hej godis!

Här sitter jag med en övermogen banan i han´ . Har precis kommit hem från jobbet. Övertid. Inte lajbans.  

Och flytta från lägenheten måste jag också. Från och med 1/9 kommer jag inte längre kunna hänga i landala länge.
Och för att demonstrera mitt missnöje mot detta ligger jag nu raklång på golvet och skriker buuuuääääää. Som en barnunge framför godishyllan en måndag.
Därför vore det bra om ni, mina favoriter, håller ögon och öron öppna och rena om ni hör att någon vill hyra ut sin lägenhet i Göths.
Annars kommer jag bli en hangaround. Fast det vore kanske inte fyskam det heller.
Frisk luft var dag.

.


Ni vet vem ni gillar så mycket så att ni skulle vilja ha henne i en skål hemma/
H.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ska vi nu bo på way out west?? Ingen sympati, förutom det! PS. det är givetvis Jante som talar, suckande luckor är ju trots allt för bra för att vara sant.

2009-05-07 @ 11:50:44
URL: http://catchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0