till bords, i publikhav och med en shött i han´

hej smådjur!

här sitter jag och summerar gårdagens hejbaberiba för mig själv, vilket i och för sig kan tyckas vara lite tråkigt men faktum är att jag kan ha ganska kul med mig själv. Ja eller oftast är det åt mig själv om jag ska vara ärlig. Men det är ju fint med självdistans eller hur var det nu igen? Anyway, tänk vad man kan hinna under en enda kväll, både 25 års middag, partayande i majorna och bandgig. Inte illa. Slår nästan Ricki Gervais när han bjöds in till vita huset and went in his jammies.
Men nu ska vi inte ägna oss mer åt ricky gervais. Vi tar lite bilder istället och ja, det är genom mobilkamera.


födelsedagsbarnet.








Nu ska jag mangla!



Ni vet vem ni vill ringa en lördagsnatt/

hank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0