bland välskräddat, queertango och en dos Klick!

Hello Klicklovers!

Nu är det då riktig premiär för mig som en äkta blogger (läses med amerikans accent,) nu har även lilla jag fallit för frestelsen att helt ohämmat och obehindrat uttala mig om diverse saker som händer och sker kring min kropp och hjärna! Lika bra att lägga korten på bordet och medge att jag länge varit lite av en motståndare till bloggand. Jag har känt att jag likt en jean d´arc skulle kämpa mot att ramla med i detta digitala dagboksfrosseri, men även den fotriktiga Ecco-skon har sin skavpotential!
Och nu när jag väl ramlat ned i bullsemeten så måste jag säga att jag är nöjd!
Annars kommer dagen mest att bestå i lektionen hur man dansar queertango i samspel med p3, kasta sig in i och försöka botanisera i min klädkammare och kanske då kunna vaska fram lite gamla guldkorn samt läsa en stor dos av härligt ärligt kändisskvaller. Och så lite skola förstås...

Peace, love and hotness!
Hannan

Ps, ang den sköna granskogs designen som stilla vilar över bloggen, så är det ett försök till att från att vara "ja, jag gillar skogen he he, ja.." till att någongång tillfullo leva ut skogsmulle drömmen man hade vid sjuårs åldern om att på hel tid bo i grotta och jaga hjort Ds.

 image3


Kommentarer
Postat av: sara

Välkommen till världen Hanna!

2007-04-18 @ 10:52:55
URL: http://omsara.blogg.se
Postat av: linda

Kul att du skaffat blogg, det trodde ja aldrig....=)
Kika in denna sida.. Du är med: http://kunskapemackt.bloggspace.se/
kika in min blogg med vetja, där finns du med.. Alla vill ha med en hästskitälskare!!

2007-04-19 @ 09:42:25
Postat av: linda

Fan min blogg syns ju inte..

2007-04-19 @ 09:43:22
URL: http://punkdrommar.blogg.se
Postat av: fredinho

vad bra att du länkade kif nu kommer dom att bli glada

2007-04-30 @ 20:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0