Dålig förlorare- moi?!

Här sitter jag och försöker fortfarande att lapa såren efter gårdagkvällens stora förlust i Rappakalja. Sista plats...nä men jag är inte bitter!
Kvällen var dock förbannat festlig, hemma hos linda och anton med ett lager popcorn som skulle kunna göda hela den afrikanska kontinenten och riklig tillgång på livets dryck. Alltså bäddat för succé! Ja, att trevlighetsfaktorn var hög går ju lätt att urskilja på följande:
image4  
Linda & Malin, och klockan är bara barnet...

image5
Kuhlinan i sitt esse!

image6 
Nä jag är inte bitter...

image7 
Jag och Viktor, innan jag förlorade..

image8 
Anton känner av...ja vin-st kanske?

Japp kört och gött, en sjungande skön spelkväll, trots förlust, tillfällig minnesförlust när portkoden skulle knappas in och vetskapen om att man bor på andra våningen och ingen hiss existerar what so ever.

Och just d ja, dagens kaka, eller gårdagens för att hålla sig på gå banan:
Havreflarn
image9
Kakan som ser ut som något som skulle kunna hittas om 10 år i mitt skafferi, men som trots sitt torra uppseende ändå lyckas klamra sig fast hos familjen Öberg/Bengtsson när det ska till och bakas.

Tack och hej leverpastej!
hannan.


Kommentarer
Postat av: J

Tjena Hanna, mycket mysig och trevlig blogg du har här och diggar stilen skarpt, så jag har faktiskt tittat in på den dagligen, bokmärkt och allt. Och jag är verkligen ingen bloggföljartyp så cred till dig!

/ Jonas

(För övrigt så är den kanske inte så överraskande och häftig, men INGET slår en brownie!)

2007-04-22 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0