ett glatt återseende från en svunnen tid

Idag har jag träffat mina gamla klassisar från den goa VP tiden, Emma och Sofie. Är alltid lika trevligt att se dem även om det inte blivit så ofta som vi har velat!
 
image10
Frejdan och Sofie, man kan nästan tro att de är födda med de smilen!

Annars har dagen hittills bestått i att mumsa pastasallad på fräcka i nrkpg, käka glass, bli sjukt skrämd av en tant som hostade som om hon hade satt ett helt Tjenobyl halsen och inhandling av bok eftersom läsalusten äntligen har kommit tillbaka till min kropp! 
Nu är det också snart dax för mig att få finbesök i form av mina emenenta släktingar, kusinen sara och fastrarna Marie och Helené som kan tillbringa helgen med lilla mig. Det är väl bara att kavla upp ärmarna och sätta tänderna i städningen...hmm...

och så förstås, dagens kaka!
Arraksboll 
image11

kakan som liksom sammanfattar min dag, en reunion med de gamla klassisarna, då jag inte äter arraksboll speciellt ofta men när jag väl sätter tänderna i den så kan jag inte fatta varför jag inte gör det oftare!

Ha det tokskööönt!

häna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0