Under försäkringskassans tak, lite dans med micke och bahva

..OCH KOM IGEN!, en, två, tre, fyra och en, två, tre, fyra!
"varför utsätter jag mig själv för det här??" ja den tanken slår mig minst 150 gånger på friskis och svettis golv i en ställning som man aldrig ens i fyllan skulle komma på tanken att testa.
Men sedan inser jag varför jag träget varje torsdag konkar mig iväg. Bara av att få en skymt av Micke Gs skepnad gör mödan värd, roligare homo får man leta efter! Jag tror att han skulle kunna få sjävaste Bert Karlsson att svänga sina lurviga till magnus carlssons höga c. Så efter moget övervägande har jag bestämt mig att det blir micke som kommer fixa min "beach 2007."
 
Annars har dagen varit en enda lång stämmningsdödare, då syftar jag inte bara på all vätska nedstigandes från skyn, nej för hanna lyckades idag också med bravaden att mycket likt en på åldernhöst kommen kvinna ramla i friskis trappan!men du kan vara lugn...ingen såg mig...tror jag...

Dagen har också bjudit på ta skydd under försäkringskassans tak eftersom det regnade ned längs med ryggraden, nästan få en fallande man på sig som tog emot en örfil från en annan i hörsalsparken och arbeta med uppsats samt produktion. Med andra ord, en ganska lugn dag i hannas liv.

Jag har också tänkt att införliva en gammal tradition. Eller vad säger jag, gammal tradition?sen när tänker jag för mig själv, men det låter ju bra....eller...ja. 
Varje inlägg ska innehålla "dagens kaksort" och idéen bakom är ja ingen alls. Så har du/ni någon going som får dig att vattnas i munnen och som är värd sin plats högst upp i kaktornet. hör av dig vettja!
Kravet är bara att kakan överhuvudtaget inte ska vara nyttig.

Men först ut blir...trumvirvel....
Budapest rullen!
Med motiveringen: att den bara är så jävla god. Vattnas i munnen bara jag tänker på den, lätt kungen ikonditoridisken.image2  
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0