jag har en last..

Jerry heter han. Springer i efternamn och han houstar världens bästa program inom förnedringstv. Way better än den där inga Ricki Lake. Jag menar , scenario: föreställ dig själv sittandes i publiken hos någon av de ovanstående nämnda. Du är på G och tänker "shit va jag är sugen på att gotta mig i andras otroheter och tokierier för att själv känna mig som en bättre människa. " Vad skulle du välja:
1. Skrika "Go Ricki Go Ricki" ihop med ett gött gäng från Brooklyn som aktivt är medlemmar i Hair Wars.
Eller
2. Få dig en freak show utöver det vanliga med chans att själv få utdela en smocka eller två på en person som mer eller mindre tigger om stryk genom diverse skällsord. Men att också tillsammans med diverse "white trashes" få en inblick i relationerna: man/docka, kvinna/kvinna, man/man, man/kvinna, bisexuell/homofob, syster/systers pojkvän, gamling/lammkött, syster/syster etc. Och detta förenas med lite moralprat och påhejningar från Mr talkshow himself.

Jag vet inte hur det är med er, men känns inte svaret ganska givet. Som den förespråkare och anhängare av begreppet "tralierpark trash" måste jag tyvärr ge upp my homies i ghetto området kring the big apple. För vem behöver en kille skakig som muhammed ali eller mike tyson när man själv på riktigt kan få vara delaktig och göra de där wrestling greppen och den raka höger man tränat upp så flitigt i källaren.

tjo och tjim
jag, olof och tim

Hannan.

Ps. Världens 3 bästa uppfinningar: 1. Hårtofs  2. Hiss 3 .Nässpray. ds.







Kommentarer
Postat av: modren!


Vart tog alla kakor vägen...?
o goa bilder

2007-08-27 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0