sånt är det mät

...förövrigt är en jäkla trevlig kille med alldeles för mycket humor för vad som anses vara hälsosamt.

Hopp och kanna
här är hanna
återigen kan du plocka frukten
och råda bot på sukten
nu är jag återigen framme
likt fantomen danne*
Så låt ditt bakomvarande vara
för det kommer inte handla om kommunen Skara
Nej brist på bloggämne råder
därav ber jag nu till er nåder
när jag i denna stund 
tänker presentera er för mannen som är allt annat är sund

image68

Sebastian Dawkins* är hans namn
och, sorry men killen har inte hela skutan i hamn
men ja gillar´n som körsångaren är Alt
För karln är som salt
för lite, jag ber 
för mycket, jag ej på resturangen ses mer
lagom är alltid bäst
då trivs jag som boken när boken är läst
Nu börjar det spåra ur
därav tänker ja nu lägga på lur(en)
ha det bäst
ät en häst 

Mvh//
hon som är den enda, tack gode gud, i sitt slag.


* 1 Danne Fantom. Barnprogram i avsnitt om 12 som spänner över 30 min på Svt:s Barnkanalen. Visas varje dag vid 17 snåret.   

*2 Sebastian Dawkins, Dokusåpadeltagare i svenska versionen av Farmen åren 2003 & 2004, på en reklamfinansierad Tv kanal. Född 1967 i Oxens tecken vilket i runda sängar (likt Sultan på IKEA) innebär ett karmestiskt förskott under detta år. Är numer bosatt i den sjukt hippa och sandbevarade staden Casablanca, Marocko (Ja, känd från filmen med samma namn.) Blev under sitt deltagande i den lantliga tävlingen ovän med de flesta av de andra deltagarna efter att ha utövat diverse psykologiska expriment och konspirerat mot alla. Ses också av vissa som en trendsättare efter att på nytt gett dykarglasisarna en nuna att vila på. 
 


Kommentarer
Postat av: J

wow, är den otäcka killen med i ett barnprogram? Läskigt. Och öh, fina rim :)

2007-08-02 @ 09:30:11
URL: http://jbomb.blogg.se
Postat av: J

Doh, sorry missförstod visst där, ska inte läsa saker för snabbt, ska inte läsa saker för snabbt...
...Men han är likförbanant otäck :P

2007-08-02 @ 09:31:48
Postat av: Matilda

Jag gillar glasögonen, vad tror du om att skaffa sådana?

2007-08-03 @ 13:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0