confession of a dangerous mind..

...ja det är väl bara att lägga korten på bordet och erkänna, jag är nog den mest statistikkåta person som pengar kan köpa. Då har du nu kära läsare  kanske insett att jag nästan så där maniskt snedsneglat lite på min egen besöksstatistik och insett att jag nog är lite besviken. Kanske inte riktigt så besviken som när min kära bror rubbade världsbilden genom att släppa bomben om att den röda kurvan visade sidhänvisningarna och inte den egentliga redovisningen kring hur många som egentligen läser bloggen min. Detta plus att jag insett att jag inte alls har en sådan där "hipp, cooly och utsökt" blogg som jag först trodde.  Allt detta har resulterat i att jag nu kommit in i någonslags identitetskris.  Jag vill helt enkelt ha MER, mer besökare (men jag hyser fortfarande någonslags förkärlek till alla ni "unika besökare" som ser till att blåa kurvan fortfarande står stadig på typ 6, typ) mer gästboksinlägg och sköna kommentarer...

...ja, huvudsaken är ju att en är någorlunda NÖKTER!:

image25
Jag "öh, tröjan smälter in med diskbänken...har någon sett hanna?" Öberg

image18
Sofie "-Öh, jag tror faktiskt att du är snyggaste tjejen ikväll...-Det tycker inte jag" Gustavsson

image24
Frida "Kaka all over my underarm" Johansson

image21
 Stina "och den här ska vi inte ens gå in på" Enestig

...igår var denna kvartett i Falköping. Och nej, det luktade inte OST!

tjo och tjej
jul- vilken grej!

Hanny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0