Conan.

har efter diskussion med de tre ligisterna: mikaela,matilda och madeleine kommit framtill att jag i detta inlägg helt och hållet ska ägna mig åt mannen med ett bröst som lätt kvalar in i " hoppa upp och sätt dig på bringan-" kategorin.
Skulle en kontaktannons läggas ut med hopp om att hitta en vän till denna bystade figur skulle den säkert se ut ungefär så här:
Man söker kvinna: 
En Tarzan som söker en Jane, du ska vara nätt, hjälplös och lätt att kasta över axeln vid behov.  Lätt på foten ser jag som ett stort plus men absolut inget krav. Jag gillar: Månskensfighter,rida, hugga kniven i "ondingar", tala i korthet och att sola.Ser fram emot ditt svar.

Som sagt, en blygsam kvinnotjusare. Vad kan mer adderas till en reflektion över vår tids mest rödaste geléhallon mer än att han kan det här med balansen mellan en riktig snygg "bränna" och skinn. Alltså:
Mode kan han, likaså vet han hur han på bästa sätt har ihjäl någon. Han är populär bland kvinnofolket (även om flertalet är de som blev tappade i golvet på BB när de var små.)Han har en man som skulle göra vilken kisse i lejonkungen grön av avund och allt toppar han med hans otroliga vältalighet och närheten till ilskan.

Killen borde bli guvenör. 
  
image58


Kommentarer
Postat av: J

För att inte tala om hur han kastar häxor i stora eldar efter att haft sex med dem. Det är en man av stora mått!

2007-07-11 @ 19:29:33
URL: http://jbomb.blogg.se
Postat av: Matilda

Säger bara en sak, HET!
Måndax på måndag eller?? går inte att svika mer nu=)

2007-07-11 @ 21:46:34
Postat av: Matilda

Bra, jag litar på dig nu!
Kommer bli rrroligt...

2007-07-12 @ 12:04:11
URL: http://saramatildajansson.blogg.se
Postat av: linda

heej hanna! hur är de hemma i Källby? går allt bra, med att bo hemma och jobb o så?
tell me..
kram

2007-07-17 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0