här sitter jag och gör det jag är allra bäst på...


...att hängivet kasta mig in i diverse samlingar av gamla one hit wonders. Hittade nyss i mappen med namn "Skåpmat" och fann där med blandad förtjustning bland annat Baltimoras gamla hit "Tarzan Boy", E-types "set the world on fire" och allt detta av slutades med en avrivning två verser "Cool rider" från Grease 2 uppblandat med lite Aqua (och då inte genom "Barbiegirl" utan genom det musikaliska underverket "Mr Jones"). Extremt svårslaget.

Annars har dagen gått ut på att ladda för att på riktigt bli en "working class hero," om nu sitta på eget kontor, med egen namnbricka i guld, utsikt över staden och med en kvinna som heter Marita till sitt förfogande, kan räknas in under begreppet? Har också efter andra dagen på jobbet blivit belönad för mina heroiska insatser genom att tillhanda hålla en strandstol i limegrönt, "både skön och snygg," Som väckte stor uppståndelse i och med min hemresa med buss.

Har idag också insett att jag måste gör ett besök till måndagsklubben nu snart, de som tänker: "ja men självklart vill jag hänga med hanna en kväll i fylleriet och fuldansens tecken" är välkomna att göra ett inlägg. Är i planeringsstadiet men eventuellt kommer en liten tillställning hållas måndagen i vecka 29 på Stockvägen 12. En tillställning som kommer vara fullständig Vulgär, Obalanserad och Naken och där rubrikerna "Nakenchock" och "Fullständig galenskap" kommer kanta tidningarnas löpsidor morgonen efter.Men som sagt än är den bara i planeringsstadie och steget är långt mellan "korv och bröd" och "bröd med korv."



"Ja där ser ni. Ibland lönar det sig att vara Pippi Långstrump "- Sakt och påpekat av oneliner-makaren numero uno, Mr Ernst himself. Och med detta rundar jag av för att gå och "Frö Sår." Du vet vem du är.



Ta Hans med er
!

hannan.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hanna, inlägg om Conan utlovades i lördags? Koom igeen nuuu!

2007-07-09 @ 17:48:46
URL: http://saramatildajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0