Nu är jag redo för some serious stekning!

Nu är jag så lycklig att jag inte finner ord. Har precis tragglat mig hem från skolan, en väg som gick i äckelhetens tecken då det nu visade sig att den där björktrasten som legat död i ett par dagar mitt i gatan nu var en överkörd björktrast (inälvor inkluderat) mitt i gatan, så där försvann min hunger. Vart var jag nu, låt mig tänka..fågel, inälvor...jo just det lycka..Nu har jag sommarlov!(ska uttalas likt en glad två åring med sand i munnen.)
Idag hade vi projektredovisning för hela vår produktion (uppsatser och utställning,) gick bra förutom att jag tycks besitta någon slags superkraft i att prata som en bulldozer, enda sättet att få tyst på mig när jag väl börjat är att knocka mig medvetslös eller i allfall så jag blir en tand eller hand (beror på slagkraft) fattigare.
Men annars gick det alldeles superB. Så bra tydligen så att vår utställning visades för det extravagansa branschfolket konferencierade i stan och det bästa...lasse b gav två tummar upp!bara det är värt min vikt i sockervadd!
Här kommer lite bilder på hur det kan te sig vid den kreativa och oerhört krävande process när 40 meter tyg ska hängas upp i taket och när koffein inte har intagits med måtta :
 image49
Emma (med namnskylt) och Jag (utan), tre koppar kaffe, två äpplen, 150 grader varmare,40 meter utom de 2 meterna vi har på huvudet), senare..
image50 
Gissa vem jag är!

image52
Outfit med ökenpotential med lite hjälp av groupien sanna

image53
konsten att "strike:a" en pose är få förunnat, jag ser mig sjäv som lyckligt lottad.
Inte alla som med hedern i behåll klarar av det här med att bära upp 10 meter tyg.

Imorgon är det lördag och jag ska nog hinna med att bidra med min del till växthusefferkten så vi i Sverige får lite värme till det här landet! Detta genom att göra några sköna tyska fynd på ÖB. Man bli som "tokig i ost" när man går där inne, går helt enkelt bananas och kommer alltid hem med helt sanslösa fynd som aldrig går att finna ngn annanstans. 
Sedan blir det förmodligen inflyttningsfest för hela tian, förmodligen kommer vägen hem på natten kännas och vara tredubbelt så lång som den var vid skymmningen.

Cookie of the day:
Chokladboll
image54
jag säger som de flesta amerikanska kvinnor: "Oh my god" och hur vacker är inte denna bilden,som ett naturlandskap eller ja..kul att jag sökte på "negerboll" och fick upp mer bilder än när jag sökte på "chokladboll," jag tänker inte ens gå in mer på det där, det är ju fredag..men men ha det stojigt och för att citera en  stor dos skräck blandat med förtjusning- till kille:
"alltså, dom här killarna va. dom var inte tillsammans, " du vet inte vem du är men det vet vi.

Keep up the heat.
Hanna







  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0