Ladda pöjkar, Ladda!

Efter moget övervägande,( ha ha nästan lite ironiskt när jag skriver det), har jag kommit framtill att jag helt enkelt inte kan förneka den helt hysteriska uppladdningen som pågår i vårt avlånga land just ju. Och då talar jag inte om britneys comeback eller kronornas jakt på guld som tar typ en evighet, utan om det som stavas SCHLAGER.
Ikväll är det åter dax att bänka sig framför burken, trots att jag varje år avger löfte om att inte sugas in i denna pompösa tävling som sätter sina spår i min inre jukebox och gör så att jag går och nynnar, gnolar eller värst av allt sjunger dem i ett tillstånd där min image (om jag nu har en) inte direkt gynnas..
Men trots min ganska neggo inställning så har jag bestämt mig för att ha en jävligt glammig kväll, jag menar hur kan man inte ha det hemma hos Fänny och Änders med en takhöjd på fyra meter, som bäddat för en sångkavalkad!
Vad är oddsen för ikväll då?som den smygpatriot jag är (vilket bara visar sig vid speciella tillfällen så som eurovision eller vid EM/VM i fotboll då man, anekdot: vaknar upp en sommarmorgon kommer ut i vardagsrummet för att finna en "ledigfördagen"- pappa, anticimex gubben och halva grannskapet=en lokal hejjaklack) , Vill jag ju att det ska gå vägen så Sverige får den förbannade första platsen som det tjatas "höl" (hål) i huvudet om.
Men jag tror att skutan kommer att sjunka och hamna på den eviga "vi gillar er låt men vi röstar på varandra"- femte platsen och att den sjukt sköna dancing lasha tumbai, Ukraina, kommer sätta Europa i trans.. 
image30

Jag gillar´t!! ps. håll extra koll på kvinnan/mannen? till höger i bild, jag tror att om det är någon som "brings the sexyback" till tävlingen i form av nakenchock så är det hon i hucklet!!

också lite...naket eller vad säger jag!...Kakor:
Dedikerad till Mor..

 Wienerbröd
image31

Wienerbröd i hög...hur var det nu det va, jo: En bild säger mer än tusen ord..

Trampa inga tår!
hannan.


Kommentarer
Postat av: modren

Mmm..det är nästan så jag börjar
dregla! var hittar du alla goa bilder!?

2007-05-13 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0