Mellberga skolan 4C...där skulle man gått..

Tjabba ska fatta mig kort eftersom det finns risk att det kan bli lite för mycket av det goda med inlägg varje dag  egentligen har jag mkt svårt att tro att man kan få sör stor dos av mig men men :>...) "lika ödmjuk som vanligt "skulle Fanny Hed nu förmodligen yttra...
Jag måste dock tipsa om en sjukt rolig sida som jag och mina kära vapendragare, Äk-gruppen, upptäckte tidigare under dagen idag.
 http://www.superhero.nu/samba/mullberga/

En helt underbar sida!garanterad stämmningshöjare vid hjärnsläpp eller ett botningsmedel när den allmänna flumsjukan infinner sig vid tre-fyra tiden på eftermiddagarna.
Ja det går inte beskriva med ord så därför kostar jag på mig och gör en uppmaning helt enligt försäljnings inläggen på Blocket.se- måste bara ses!

Nä nu måste jag återgå till de sköna, sjukt brutala och likgiltiga amerikanska snutarnas äventyr under amerikanarnas motsvarighet till tyskarnas ölfester, Mardi Gras. Fast med mer naket och mer glitter,off course...de ska alltid vara värst..

Chipp och hej!

hanna.

Oj ja just det höll ju på att glömma...alzheimer light?japp... 
Dagens kaka....schaboomschaka Ka....
Hallongrotta!
image27

Alla mormödrars (ja farmödrar för den delen också) ständiga följeslagare som kanske inte är direkt mättande men hey! desto fler får man ta!
Ps. måste för engångskulle klappa mig skälv på näsvingen och påpeka att jag till denna kaksort har hittat en schysst bild på en annars ganska törr kaka, eller hur?!Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma aka Äk-gruppen aka Mrs Mahesh Goyerd

Jag har gjort en mycket amatörmässig undrsökning hur vi ska gå tillväga för att kapa mullberga skolans domän och fortsätta det genialiska projektet själva! Men det går ju inte förän den går ut! Men däremot är www.mullbergsskolan.se ledig!! wehey!! Next step: tala med patent och registreringsverket!
En annan idé som föll mig in var om vi skulle starta Mullberga skolan på riktigt. Och varför inte bjuda in vår egna supermodell Ulf Mullberg som rektor?

2007-05-07 @ 20:56:29
Postat av: Emma igen!

Fin blogg!

2007-05-07 @ 20:57:08
Postat av: Anonym

Ville bara kommentera ditt inlägg Emma och jag tycker att det låter som en alldeles underskön och genomarbetad idé!Frågan, känner jag är inte OM det kommer gå utan NÄR vi kan sätta planerna i verket!
Patent och registreringsverket kan slänga sig i väggen.En sådan här chans låter inte vänta på sig jag tycker att vi likt de börschhajar vi är, sätter planerna i verket right now!
Och SJÄLVKLART ska vår modellerande skönhet (som vi aldrig sett)Ulf Mullberg vara med i satsningen, men jag skulle mer se honom som kurator eller någon "self-confidence coach" istället!
jag menar i modevärlden är ju dåligt självförtroende=
en förutsättning om man överhuvudtaget ska kunna bli modell, så jag tror att
är det någon som kan inbringa lite "personalbeauty" i våra elever så är det Ulf!

2007-05-08 @ 12:24:07
Postat av: Anonym

Ville bara påpeka att ovanstående babbel var inskickat och ett svar av "The headmaster" aka Hanna aka Mr Josef Krempel

2007-05-08 @ 12:26:11
Postat av: Leif Waldemark

Hej,



Ville som rektor bara meddela att Mullbergaskolan - efter en nysatsning från vår IT-ansvarige Berndt Horst nu finns på Internet igen. Nu i formen av en WEB-blogg där vi publicerar nyheter kring skolan.



Tack,

Leif Waldemark

Rektor, Mullbergaskolan.se

2009-04-24 @ 18:58:59
URL: http://mullbergaskolan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0