Årets julklappslista!

Gör vad ni vill och känner att ni kan med den!

Kära tomten!
Hanna Öberg heter jag och jag önskar mig följande:

Först de primära:
*Fred på jorden
*En snäll familj (gäller kanske framförallt broder Fredrik)

Sedan de mer egositiska:

DVD boxar: "The Office" (Brittiska versionen, finns extra billigt på Cdon.com 249:- gratis frakt till 3 december), "Couplings" (Så jag och min granne emma pemma återigen kan hamna i glöggkoma)
"Sunes jul",
"Veronica Mars" 
"Scrubs"

Presentkort: Kicks, Indiska, H&M, Rydéns.

Sällskapsspel: Orangino (finns på Åhléns, Bokia), Pratmakarna.

Ipod i kulören svart.

Pengar, i massor.

Headset, till K750i (OBS! inget trådlöst, vill inte kännetecknas som yppie!)

Pengar
till manikyr hos charlotta.

Svart väska på Åhléns eller den som finns på Wedins (alt presentkort hos butikerna.)

Adobe CS paketet

Kalender i A5 format, snygg.

Thé-silar , dock inte sådana däringa bollar att lägga i med ett snöre. (logisk förklaring?!)


och till sist en jul utan paket innehållande en prydnadstomte!


Kram
hannan.

Ps. Tomten, de sakerna som är understruckna, gillar jag lite extra mycket Ds.

image134


Kommentarer
Postat av: Anna Klara

Tjena tjena mittbena. Kolla killen som kan konsten att dunka plåt till världens bästa låt!
See you on juldan? Hörs innan dess! Puss puss

http://www.youtube.com/watch?v=c_Prxc2Sd-8&feature=related

2007-11-29 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0