här sitter jag och inte gör det jag egentligen ska göra...

...vilket är att skriva blogg, men jag intalar mig själv att det är för de som faktiskt läser min blogg som jag offrar lite viktig uppsats tid. Vad har hänt sedan vi hördes av sist? egentligen inte hänt något häpnadsväckande alls mer än att jag igår insåg att det fanns två av den omänskligt hurtiga kvinna jag observerat tidigare på friskis (i princip) alla jympapass.
Helt plötsligt när jag stod där och väntade på att passet skulle köras igång så fick jag se att den kvinna jag många gånger tänkt "herregud hur orkar hon med 5 pass i veckan?!" i själva verket bestod av två. De var enäggstvillingar, herregud vad de kan ställa till det för en vanlig svensson som mig. Det är gånger som denna jag då jag ytterligare får vatten på min kvarn. Jag har aldrig riktigt litat på tvillingar (och då talar jag både om de som är det och dem som har det som stjärntecken) det är alltid ngt lurt över dem. Nog om detta.
Till helgen kommer mina kära familjemedlemmar (mamma, pappa och simon aka "noman") med mina presenter som jag inte fick med mig med tåget, ska bli kalasigt! Annars har jag inga andra planer mer än att jag ska försöka läka min arma kropp som den senaste tiden tagit mkt stryk i form av ramla i trappa och över fotpall.
Innan jag lägger ned det här försöket till ett schysst blogginlägg så vill ja bara skicka iväg en önskan till tomten om att jag denna julen önskar att jag hade en vän som var lite lik den här:

image133
Marc får Ugly Betty, en fantastikt skön bög med alldeles för mycket fritid. Precis som jag.

Go kväll på er!
hanny.


 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag citerar:

"Annars har jag inga andra planer mer än att jag ska försöka läka min arma kropp som den senaste tiden tagit mkt stryk i form av ramla i trappa och över fotpall."

Va bra! Då tycker jag att du tar ditt förnuft till fånga och flyr norrköping för en kväll, till den underbara grannstaden Linköping! Linköping suktar efter lite nytt villebråd, precis som du! Vad familjen anbelangar; ta dem med! Linköping (som för övrigt låter främmande likt lidköping) är en stad för alla åldrar! Bra! Ses sen då!

2007-11-28 @ 17:43:53
URL: http://catchy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0