och så lite egocentrisk uppdatering

Hey alla upptagna och viktiga människor därute! Ja nu är jag igång igen, har fortfarande inte fått ut min fulla kreativitet på designen här på bloggen men det artar sig.Men som i vanlig ordning har jag nu börjat ändra mig i mitt färgval och har tankar på en annan idé, men det får bli i nästa vända.
Vad har hänt sedan sist då?
jo jag har jobbat häcken av mig i skolan, varit på blixtvisit hemma för att jobba, tillbringat alldeles för mycket tid i hallsberg, hört en kille prata i 50 minuter om hur citat: "hur skjukt jävla bra bobban (dyland) är " och hur han dricker ett till två glas whisky för att få till den där rossliga rösten. Toppa detta också med cirkus 20 minuters storskryt om hur bra det går för hans band i "staterna." inte att förglömmas är också mannen vars svettodör ligger som en tät london dimma i tågvagnen samt kvinnan som inspirerade mig till min eventuella utklädnad för halloween, white trash.
Ja jag vet att jag är fördomsfull och att de i grund och botten "faktiskt är fina människor" men till mitt försvar kan jag bara säga A: det finns tvål och B:mörklila uringat linne till knäna och leopardfärgad minikjol på detta, funkar inte på ngn. OCH jag fick åka taxi hem till nrkpg då mitt tåg var så försenat att det sista tåget till nrkpg hade slutat gå. Fantastiskt säger jag och tackar SJ för att de alltid lyckas med konsten att göra livet en liten smula krångligare, precis som vi vill ha det!
Men nu är det helg och fybubblan vad jag ska sova, förutom imorrn då, då kvällen och natten kommer bli glammigt värre.
hej från mig så länge
hanny.
 


Kommentarer
Postat av: Modren

Åh! vilken jobbig hem(?)resa.
det går säkert bättre nästa gång...
Gassig design!kramar

2007-10-28 @ 15:32:10
Postat av: Mickan

Haha det blev taxi alltså :) Kul att du ringde! vi hörs

2007-10-28 @ 22:01:24
Postat av: Matilda

SJ vill inget annat än att göra livet surt för oss=) Det är deras mål i livet!

2007-10-29 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0