dagens rapportering..

Ville bara utlysa en varning till alla er som planerat att åka till Peru.
Försök att inte hoppa i denna pöl om ni ser den. Den kommer garantera kroppsligt obehag.
Jag vet att det kan vara svårt för vissa jag känner, nämner inga namn, men jag känner att jag fortfarande har ett behov av att ha er i livet.
Denna vattenbaserade sörja har nämligen bidragit till att en och en annan ko har fått sätta livet till och 600 människor blivit sjuka i "något som kan liknas vid vår svenska kräksjuka
Eftersom pölen är resultatet av ett meteorangrepp vill jag också ha sagt att om ni ser ngt grönt slimmock-liknande skrikandes: "i come in peace" (som alla rymdvarelser naturligt skulle utropa vid en första kontakt med oss människor) så ta det lugnt och se det positivt. Det kunde varit Hulken.

image84

Och eftersom dagens inlägg går i a la sörja-style så faller det sig, iallafall för mig, naturligt att dagens kaka/frestelse blir:
chokladpudding
image85

Likheten är slående.

Nä nu ska jag förbereda mitt, jennys och lindas radioprogram för studentradion imorgon. Av någon konstig anledning hamnade ämnet, kyrka och de kristna traditionerna på mitt bord..

hoppsidejsi
hanna.

Kommentarer
Postat av: Britt m flock

Sådär ja! Nu har du ju kommit igång igen!!

2007-09-20 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0