En händig brud..

image81

När jag såg dig
jag trodde du var den ett
du var så snygg, så jag trodde du var händig
du presentera dig själv som sandig

Jag trodde du var en händig man
Jag la mitt liv i dina händer
Händig man
jag trodde du var en händig man

men någoting gick fel
och känslan var så borta
slint med hammaren på din tumme
na na na na (va sjunger de här egetligen)

Jag trodde du var en händig man
jag la  mitt liv i dina händer
Händig man
Jag trodde du var en händig man

Händig man
Händig man
Händig man
Jag trodde du var en händig man

Fritt översatt efter The Knife´s "Handyman."

Dagens kaka

image83

Mumma!

hepp hepp
häng inte läpp

hanoba.

Kommentarer
Postat av: äma

Nåja det stillar ju inte direkt mitt sug efter att få se look-alike-arna far/dotter Öbergs. Men ett par avklippta snickarbrallor är ju inte fel. Kan det vara så att bilden blivit raderad av misstag? Om så är fallet bör ett nytt foto tagas! Mer snickarbrallor åt folket(om de inte ska användas i studentikosa syften förstås. I alla andra sammanhang; målning av hus, benvärmare under kjolen, lapdance och gitarrfodral är jag en hängiven anhängare.)

2007-09-19 @ 22:26:40
URL: http://catchy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0