Ladies and gentlemen: hanny is back on track!

"and the Oscar goes to Hanna Öberg" for sämsta blogguppdatering i mannaminne. Mycket galla har hävts över min arma skepnad för mitt till syntes icke existerande rapportering kring livets alla anekdoter, men nu har era böner hörsannats, jag är tillbaka och tänker göra det med besked. Vad har jag gjort med all denna tid när jag inte suttit här då?Det är fritt för spekulation. Men några saker som jag fördrivit tiden med bland mycket annat är:

Börjat skolan och så smått börjat få känning av att jag vid den här tiden nästa år är färdigutbildad (sug på den ni eftersläntare!!) och på riktigt redo att försöka få jobbångest.

Blivit besökt av modern, fadern, brodern, farfadern samt farmodern
image78
Likheten är slående..

image80
Farmodern och Farfadern

Varit på sådana däringa partyn, los gripos, trappan och nrkpgs alla gator har alla fått ett besök av mina runda skor.

Åkt på facebook influensan, vad kan beskriva det mer som än hatkärlek. För hur kul är det Egentligen?!

Powerwalkat och därigenom fått kontakt med den framtida lilla tant som finns inneboende i min kropp och som bara väntar på att få blomma ut iform av rynkor och dåligt minne.

Blivit av med min fantastikt röda cykel. Någon har under sommaren varit inne i mitt förråd och tagit min käraste ägodel.Jag är och blev fly förbannad, beklagade mig stort hos kvinnan vid polisen som "oförskämt och nästan provocerande" lite brydde sig när jag poängterade nostalgivärdet som cykeln innefattade. Jag menar ingen cykel kommer åstakomma så mycket fysisk skada som den har gjort! aja lika bra att försöka lägga det bakom sig och blicka framåt, hur svårt det än kommer bli.

varit på en och annan reunion med stans kära orginal som åttitals kvinnan, vikingamannen, aristoteles och den ubertrevlige mannen som hälsar och önskar trevlig dag till varje varelse han möter, hund som människa.



Eder/ 
hanny. 




  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0