uughh

hej på er! ja, jag vet jag är en dålig människa och borde seriöst överväga att ta tag i mitt liv och mer frekvent addera lite livshistorier här på bloggen men man kan inte alltid ligga på topp. Och eftersom jag är ganska medtagen av gårdagens flanerande så tänkte jag lägga upp bilder på hur mitt liv i bland kan te sig.
 I Svampskogen
image70
mor och far. nej de ska inte styckmörda någon
image71
Nu är det officiellt, jag hanna öberg var i svampskogen någon gång under augusti månad and it was goood.
Gårdagen:

image73
Fänny in her cherry dress
image74
Ett givet moment i förfesten men det slutade inte där utan i en mänsklig pyramid a la highschool/cheerleader anda...

nä nu ska jag gå och lapa mina sår

Dagens frestelse

image75
choklad...

mums nu med bums
häna banäna

Kommentarer
Postat av: Emma

Hanna Panna! Du MÅSTE lägga upp den beryktade bilden när Hanna och pappa Öberg ska måla hus!

2007-09-09 @ 15:51:19
URL: http://catchy.blogg.se
Postat av: headmastern

i´m on it..!

2007-09-10 @ 16:38:06
URL: http://hanoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0