Bara ett klick bort

Tjenamoss allesammans!
Som den egoist jag är var jag nyss inne på min bloggöversikt för att se hur många "unika besökare"* jag har på denna fullkomligt geniala blogg. Ni kanske anar i valet av ord frö att beskriva bloggen så hade jag en del förväntningar. Resultat: 20st. Jag är nöjd. Jag hade nog mer gissat på att det var typ 4. Och att dessa var; Mor´n min som jag är dålig att ringa till, kusinen Sara som borde läsa eftersom jag anser att det är hennes plikt som kusin till vederbörande, Mattilainen som jag starkt funderar på att skicka på bloggkurs då hennes uppdatering av hennes egen blogg är lika med noll. Emma pemma hon som verkar vara den enda som engagerar sig och flitigt skriver kommentarer, även om det har varit lite dåligt med kanelen på gröten den senaste tiden OCH Meckan på vars blogg jag fortfarande inte har sett röken av min egen ihopknåpade header till, vet inte riktigt hur mitt ego ska tolka det. Förmodligen bättre än vad jag borde. 

Har även ett hum om vilka andra som eventuellt kan intressera er i mina pinsamheter, men ni andra; jag tackar och "trugar mig djupt".

...Och så till den obligatoriska förväntningar/redovisning av helgen.
Idag: Promenad 1 tim och i kombination:
till Öb och köpa billigt tvättmedel. Slinker säker ned ngn mer "bra att ha" pryl.
Imorrn: träning, spendera pengar som jag inte har på mig själv. det gäller ju att UNNA sig.
kvällen bjuder ev häng med Malin som har pojkvänfritt. Viss oro för hus det slutar kan uttryckas.
Söndag: Kolla på repriser av amerikanska sitcons som försöker vara allvarliga och roliga på samma gång men misslyckas, laga matlådor och träna.

Fred i hemmet!
hännie

* En undring jag haft ett tag; när blir man unik besökare egentligen? Sker det efter visst antal sidhänvisningar eller baserar det sig om man klär sig lite crazy och är inte en "average kind of guy"


Kommentarer
Postat av: Emma pemma

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag "engagerar mig flitigt". Antingen är det för att jag är god läsare, som förstår betydelsen av feedback. Eller så är jag bara en bloggnörd, med alldeles för mycket tid i mina händer! Nu ska jag uppdatera min egen blogg med den spännande dokusåpan jag har valt att kalla "deklaration.. to be continued!

2008-04-18 @ 19:07:09
URL: http://catchy.blogg.se
Postat av: Sara

Klart jag läser Hanna! :D

2008-04-20 @ 11:30:49
URL: http://www.omsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0