Herre...

..guuud vad osugen jag är att vara här  på Praktiken, skulle mycket hellre göra som resten av Svea rikes tonåringar, skolka en smula och götta i solen. Men som den trogna hund jag är sitter jag här,skriver en dramatisering och lyssnar på min nuvarande stora fetisch här i livet- P3 dokumentär.

Sedan vi hördes av sist så har inte mycket hänt, det gör inte det nu under den sista tiden mot ljusare tider och min snart totala frigörelse från skolvärlden. Beach 2008 börjar i och med det också uppenbara sig som en hägring, så nu har femmans växel lagts in. Få se hur gå med det. 
Jag har nu äntligen också kommit på vad jag ska hitta på med mig själv i framtiden, eller ja iallafall till hösten. Det bär av till asien med dess spännande matkultur. eller svänga de lurviga i karibien. har inte riktigt bestämt mig än men sol som pina colada tänker jag. fritt för var och en att trivsamma och hänka på.

snipp, snapp, snorum!
Hannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0