KAOS.

Är vad som pågår i mitt liv nu. Man kan till och med känna det på min andedräkt. Därför gör jag nu bara ett kort gästspel och förkunnar att;
1. Ja, jag bor numera i Göteborg.
2. Ja, det går än så länge bra på jobbet. Även om det resulterat i ca 6 timmars sömn på två nätter.
3. Jag har bra grannar och lägenheten sköter sig än så länge bättre än en 3 åring.
4. Nej, jag har inte fyllt på m pengar till mobilen. Telia Jävlarna  måste ha tagit en restresa till något hippt land som Thailand och ligger väl och latar sig med en paraplydrink i handen, för att hjälpa en tjej att fylla på mobilen så hon kan ha någon kontakt med omvärlden och därmed leva ett relativt rekorderligt liv,nej den viljan verkar inte finnas alls.
5. Först från och med imorrn kan jag börja jobba på mitt sociala liv här i GBG, har inte blivit mkt av den kakan än. Så är det ngn som känner att de vil umgås med sin kära vän. Call me tomorrow, jag är nog i desperat behov av en kopp kaffe/en öl eller ett glas juice då.

Nä nu ska jag inte sitta här och vara bitter, pianisten till ikväll kom precis genom dörren och ser lite vilsen ut.

Ha det!
hannie.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0