Pimpning av kontokort.

Tänk, så länge vi har gått och klagat på min faders VISA kort. Klagomålen har inte rört det faktum att det inte genererar tillräckligt med pengar, för det gör det inte. Nej vi har länge gått och påpekat att han snart måste byta upp sig. Mossgrönt med Ekmotiv är inte lika hett 2008 som det var 2006. Men min far har inte tyckt att det har varit något att diksutera om, framtills nu. Nu har han insett att det håller inte i längden, speciellt inte när det kommit till den punkt att kortet inte går att använda. Så i smyg har han någon gång under förra veckan beställt ett nytt.
Och (om det har undgått någon) så verkar det som om vi lever i ett samhälle där allt mer eller mindre ska vara designat inte bara i en mindre skala utan också exklusivt för enbart dig, för att passa dina behov.
Kan tycka att det är ganska banalt att man kan göra ett kort med motiv som bara du har. Som att be om att få det länsat...Anyway...
Min far kände nog ett stort behov av att alltid ha min mamma iklädd bikini ständigt medföljande i plånboken. När andra har sina barn som motiv så har han det här:



Men han fick nog inte riktigt den respons han hade hoppats på, där vid matbordet efter jobbet.
MEN VAD I "?%&¤(#/&¤) ÄR DET HÄR?!! sa mamma.
"Vaddå?Det är väl fint...?" svarade pappa.
"Fint. Din jäkel." svarade mamma.
"Det kanske är hans sätt att hotta upp erat så kallade samboskap." sa jag.
"Ja någon måste ju engagera sig lite" hojtade pappa på väg ut till igenom dörren.

Ha ha, han är guld, Far´n min.
Kram Banan/
hanna

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, fy fansen vad skön han är! Kerston är ju deusstom enastående på foto. Jag tycker hon ska vara stolt att hon blev vald och inte ni ungar :P

2008-08-22 @ 11:41:49
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hej! Blev det en tripp till liseberg?

2008-08-23 @ 10:56:29
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0