reflektion över senaste veckan.

Hey!
Här sitter jag min allra första lördag i GBG och livet leker för mig.
Tänkte att jag ska uppdatera er i vad jag sysslat med under den mkt omvälvande gångna veckan. Lyllos Er!
I söndags anlände jag iallafall hit tillsammans m mor, far och broder som var goda familjemedlemmar och skjussade mig. Vi gick en sväng och konstaterade följande; vart jag skulle jobba, att jag verkligen har toknära till allt och att min hemgång alltid kommer vara synonym med svett och mjölksyra för fy bövelen vilken backe min hemgång består av!
På måndagen började jag alltså mitt nya jobb. Att konstatera så här i efterhand- helt OK. Bra människor jag kommer att jobba med, götets bästa utsikt 50 meter till avenyn. jag gillar´t. Än så länge har allting gått i 190, det har ringt, varit invigning, kurs, ja allt på en gång. Så jag har i princip somnat kl 21.30


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jösses! Fullt ös medvetslös ;)

2008-08-30 @ 18:00:36
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0