Uppdatering!

I måndags var jag alltså i götet och kollade på nya lyan och igår var vi och flyttade in. Köket har lådor som stänger sig själva. Behöver jag säga att den är PERFEKT?! Och en genomtrevlig hyresvärd har jag skaffat mig också, så nu är det väl egentligen bara en "Kramer" jag saknar, sen är sitcomen klar.

Vad har mer hänt i det öbergska hemmet? Nja inte möe som en brukar säga, det mest spännande i vår vardag den senaste veckan har nog varit det wordbaserade brev alla grannar på gatan fått som vittnat om att det igår, alltså lördag,ställdes till med bröllop i huset längst ned. Detta resulterade i att alla grannar igår mer eller mindre agerade fönstertittare.
Min broders rum har också utlysts som "hälsofara" av min mamma, en lapp med just denna varningstext fanns att finna på dörren i onsdags, "löjligt" tyckte min bror, "inse fakta" svarade mamma.

Chips och Dipp
hanna.


Kommentarer
Postat av: linda

Hanna, tell mer.. hur går det på nya jobbet? Tribs du i lgh? Bor du o brorsan ihop?



2008-08-19 @ 18:19:01
Postat av: hanna

Hej Linda!Ha ha vad roligt, jag tänkte just på dig!hur det går för dig egentligen med nya jobbet i estocolmo!?

Själv vet jag inte riktigt än, börjar först på måndag men chefen ringde idag och meddela att hon redan bokat in mig på 3 kurser och en konferens i Okt. "Hoppas det är OK?"...öhhh, ja tack!

Och eftersom jag inte börjat än så har jag inte flyttat ned mig själv än, men lgheten är klar. Och fint blev det! Så den 27:e sept (en lördag) kan du ju preliminär boka för då ska jag nog ha inflyttningsfest!Men jag hör av mig längre fram med detaljer...Du kan ju hälsa Annika och jenny detta med om du hinner träffa dem innan jag hunnit höra av mig. Och ja, ni får sova över...:)

Kramar i massor/hanna



Jo det går så där m brorsan,han är inte jobbigare än a child on crack. Så du kan ju lista ut själv hur det står till med husefriden i det öbergska hemmet!

2008-08-21 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0