julefrid efter juletid

hello children.
Idag har jag hela dagen skruttat runt i svarta leggins från H&M och en fleecetröja och ja, betett mig som en riktig hoodie. Jag skippade frullen och gick direkt på julegodiset och har sedan dess legat och känslostormat framför DVD boxen "Couplings" som jag fick i julklapp. Ja, idag har jag tillåtit  mig sjäklv att vara helt jävla värdelös faktiskt. Det gäller ju att UNNA sig.
Jag hävdar bestämt att Annandag jul är så det nya Julafton. Det hör man ju tom på namnet, AAANNAN DAAAG JUL. För medans julafton och juldagen var över lika fort som ett bankrån (som entligt svensk brottsstatisk  uförs under 2 min) lunkar annandagen som en gammel farbror utan broddar en isig decemberdag. Tryggt och värdigt.

Igår var det juldag och den tillbringades på Stätt. Det bjöds på dans, förtäring av whiskey och så svor vi som de sjöbusar vi är.

Fridens.
hannie.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Inget är så gangsta som att skutta runt i svarta leggings! Jag kan nästan lova att det kommer att vara standard inom gangsterrappen 2009.

2009-01-05 @ 20:20:29
URL: http://jbomb.blogg.se/
Postat av: Jonas

Inget är så gangsta som att skutta runt i svarta leggings! Jag kan nästan lova att det kommer att vara standard inom gangsterrappen 2009.

2009-01-05 @ 20:22:34
URL: http://jbomb.blogg.se/
Postat av: Emmetsson

Hanna hanna! Sänder du radio under pseudonym? Hanna Hellqvist kanske? typ P3 morgon! Det måste va du? det måste? Sjukt likt!

2009-01-07 @ 09:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0