nomadhanna

hey punks

Måste till börja med att ursäkta mitt tidigare inlägg, läste det nu och insåg att jag kanske var lite hård mot min familj. Men det blir lätt så när man bor i stad utan snö,en stad där det omöjligt att skapa sig en snygg frisyr på morgonen i tron om att den ska hålla. Ja, man håller krampartat kvar i det lilla som bidrar till att skapa julstämning. Som Daffes chokladask tillexempel.
Men nu ska jag inte vältra mig i detta mer.

Idag återvänder jag till den bördiga Slätta, Sveriges svar på Serengetisavannen i Tanzania. Det ska blir stjärligt skönt och jag planerar att lägga till ytterligare "trivselkilon" på min kropp. Vet inte om det beror på att jag hamnat i någonslags ålderskris eller vad det är men jag har gått och blivit obotat nostlagisk! Det ska bli kuligare än kuligast att komma hem och träffa alla igen! Fast samtidigt får jag panik när jag tänker på att nyårsafton snart är i antågande och jag inte vet vart jag ska, hur jag ska se ut och om jag över huvudtaget kommer få slipa på mitt nya dansmove- "låt könet visa vägen." Det är nämligen fortfarande i skisstadiet och behöver finslipas.
Är det någon som vill bli våldgästad??

Tills vi hörs nästa gång:
God Jul



önskar jag och Ernst (en liten teaser till mamma).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0