Tackar guden för fredagen

Ännu en helg som står och hänger på ringklockan, jag älskar´t!
Måste skrapa vuxenpoäng och utbrista i ett; Vart har denna veckan tagit vägen egentligen?? Svosch sa det och så var det fredag. Och fredag innebär afterwork. Iallafall för oss som numera hänger på avenyn här i göteborg. Micaela (min gamla KSM kollega) har ju så passande gått och blivit med jobb i grannhuset och som sig bör har detta medfört en viss upptrappning av kvalitetstid.
Och imorrn är det ju lördag, då ska isbanan på Heden invigas. mitt jobb har tydligen gått och blivit huvudsponsor för hela skiten, vilket kommit att innebära att jag får gå och se på bandy helt gratis. KUL. Precis vad en fd lidköpingsbo behöver, ännu mer bandy. Tack tomten.
Nä jag funderar på att skita i hela baletten och sitta hemma och glo istället. Eller är det någon annan som har en bättre idé på saker att göra? Dela gärna med dig av den.

Discolight on all of you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0