bitchslap i min feja

ja det borde jag nog kosta på mig. Jag har varit dålig människa, ingen uppdatering/gradering/censurering av mitt privatliv på länge. En vecka närmare bestämt. Men jag har haft annat för mig. Som att dricka 6 koppar kaffe (ja menar är det gratis så,) läst om varför krigstekniken inte stannade vid brevduvor, varit viktig på morgonmöte, förtärt den spanska paradrätten tapas och klappat en pensionerad labrador vid namn Daisy (Som förövrigt nu ligger på golvet här brevid mig och stirrar oroväckande mycket på min lunchmacka.)  

Annars har det inte hänt mycket mer och jag känner nu att jag går på reservenergi. Jag vill bara ha SOMMAR och vara färdig...
Fast dagarna här på praktiken är ganska skojiga, har en hel handfull av människor på vilkas bekostnad jag roar mig själv. Ja, jag vet att det finns en risk att jag ställer mig själv i ett stort motljus men ni skulle tillbringa en dag här. Jag sitter och myser varje dag, speciellt vid fika tillfällena. Vilka diskussioner människor i kulturvärlden kan ha!

men men nu måste ja dra. Daisy har flyttat sig otäckt nära min macka nu. See ya!

hannie.

 


Kommentarer
Postat av: Sara!

Jag vill också ha sommar... soldyrkare är vad vi människor är.. och hur ska det gå till när solen max visar sig en timma om dagen? Förklara det för mig min kloka kusin! ;)

2008-02-25 @ 17:07:22
URL: http://www.omsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0