Come on barbie, let´s go party

Efter en veckas praktiserande, ävne kallad slaveri pga frånvarande ersättning, gjorde jag en efterlägtad comeback. Jag hängde i soffan hela kvällen och tittade på Woodys matchpoint som förövrigt är en av de bättre filmerna jag sett på länge.  
Lördagen började bra, om man bortser från den lilla kaffeincidenten då jag slog i fil i mitt kaffe istället för mjölk. Kaffe med Jordgubbsfil är så underskattat! Sedan gjorde jag en repa på stan och checkade läget.
Vid sju tiden var det dags för mig att åka till linkan och emma pämma...
image56
...för att insupas i melodifestivals glittret och glamouren. Kvällens den-här-låten-ska-gå-vidare-om-jag-så-måste-dansa-naken-hos-kvarterets-pizzeria var (passande): Kebabpizza Slivovitza. En höjdare!
Därefter blev vi båda två lite på lyset och eftersom kvällen hade utlovat kvalitetsmusik så slutade det med ett rejält fuldansande till Paradisios gamla dänga: Bailando. (Som emma förövrig kan utantill)
Därefter utgång till nationernas hus, där vi hade kul. Som ni kanske kan ana, missade jag tåget hem och fick tillbringa natten i en bäddsoffa av det klädsamma tyget skottsrutigt. En given succé.

På söndagen blev det lite träning med Kuhlinan och mera kvalitetstid med min kära soffa. 
Och idag har det varit mycket av det här:
image57 

och väldigt lite av det här:

image58

Til we meet again!
hannie.
 





Kommentarer
Postat av: Ellie

Hejsan!!! Kul att du kikar in hos mig titt som tätt... Jasså du, skvallret har nått dig =), det stämmer så bra, 080808 händer det!
Det ska allt bli en liten syster av mig, sommaren var det som gällde men på något konstigt vänster så kom Wincent och sköv på examen till Jul. Hur går allt för dig?! kramisar

2008-02-19 @ 17:32:07
URL: http://arvesved.blogg.se
Postat av: Anonym

Emma är snygg

2008-02-20 @ 12:18:06
URL: http://catchy.blogg.se
Postat av: Matilda

Uppdatera!

2008-02-24 @ 12:50:06
URL: http://saramatildajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0