Ett lass kommer lastat....

med hanna här igen!
image51Har precis kommit hem från ett pass med tillhörande svettningar på Friskis och Svettis nere på stan. Var sjukt osugen på att göra ett pass kl 11.00 en lördag men är imponerad över att jag ändå bestämde mig för att genomföra skiten. Men hela dagen, och passet, gjordes när en av småfolket öppnade dörren in till salen och bröt avslappningen genom att han förkunnade för alla inklusive sin mamma att hon var tvungen att komma för han var "bajsenödig". Man kan säga mycket om en 4 åring men det där med att isbryta det kan dem!

Helgen började också bra med att min goda vän Linda igår kläckte ur sig; men du, du ska inte med till Lnkpg och rean som Acne har. Sagt och gjort. Fanns en hel del schyssta grejjer, Acne åker tydligen runt till utvalda platser i Sveriges rike och säljer av det lager av 2007:s kollektion. Skitbra. Jeans för 500, två för 800. Själv var jag tvungen att snåla så det blev inget för min del men linda uppgraderade sig lite inför praktiken m en toksygg kavaj och ett par schyssta jeans. Och Matilda om du läser detta; de kommer till Uppsala till nästa helg, hett tips!
Sedan hem. 1 timmes promenix och sedan dejt med Malin på fräcka,the place to be.

Vad som lördagen vidare kommer att bjuda på vette katten, men den har börjat bra med att jag nu befinner mig i kafferus. Kanske borde jag nu gå upp till grannen ovanför och läsa lusen av dem, fan alltså. Lika bra att dra historien. Igår kväll började det med att det verkade som det skulle hållas en liknande förfest i lgheten ovan min. Fine det kan jag ta, ja menar jag är ju ung själv och blygar själv inte för att spela 047:s Ping Pong på högsta volym när tillfälle ges.
MEN, antingen har de skaffat en dansmatta och någon på 250 kilo har beslutat sig för att knäcka rekordet för HELVETE vad det dunkar. Och gungar, tände ljus igår och flamman fladdrade!
INTE NOG MED DET. Vaknade kl 04.05 av samma gungande, dunkande i kombination av musik. Och det återkommer minst en gång i timmen. Jag får tuppjuck.
Slutar de inte snart, tänker jag inte vara den som är den utan gå upp dit och bjuda in mig själv. Då får dem så de tiger.

Smell you later
Christian Slater

Hanna.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad sjutton, jag ska ju hem i helgen.

2008-02-10 @ 18:18:04
URL: http://saramatildajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0