Fanfar!

Igår fyllde denna eminenta dam år. 24 närmare bestämt. Detta firades på "Världens" med öl.
Och som sig bör ska hon givetvis hängas ut till allmän beskådan.

image61

Namn: Linda Bergman
Ort: Är liksom jag bosatt i Peking stad.
Ska bli när hon blir stor: Kvalar in under fliken "Media" på Arbetsförmedlingen. Vilket innebar att chansen för jobb var/är = 0. Det fick vi förklarat för oss under en arbetsuppmuntan dag av en representant från Arbetsför.  Kan man gör annat än älska dem? 
Allergier:Självförvållade. Ja hon är en vegiterian alltså...
Roligaste minnet: Chipsskål incidentent. Ja, jag vet att du hatar att jag tar upp detta linda men den innehåller en för stor dos humor för att den ska kunna suddas ut från min näthinna! 
Smeknamn: Lindo in the sun. Långt och gott.

Hoppas tulpanerna lever än!

Over and out.
hannan.


Kommentarer
Postat av: födelsedagsbarnet

hahaha, du är skön!! Jag bjuder på chips skämtet, nu efter något år har jag fått distans och tycker själv att det är fantastiskt kul, haha.. så jävla dummt....haha..

Jag är ju fan 24 nu, det är stort..nästan 25.. Viss syns det att jag är runt 22 på kortet, lilltjejen..

2008-02-28 @ 19:43:45
Postat av: Anonym

tillägg.. Det är jag som är lilltjejen, inte nu för tusan, men då....

Ps.,är jag naken på kortet?

2008-02-28 @ 19:45:00
Postat av: hanna

ha ha, ja 24 bast.Så nästa år är du halvägs till 50!
Och i frågan huruvida du är naken kan jag inte svara på. Det borde du kunna veta själv, det var ju frin din facebook jag snodde bilden!
ha ha!

2008-02-29 @ 08:51:49
URL: http://hanoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0