Långt tid, mycket sett, inget hänt.

Häääjjjäää!
som rubriken skvallrar om har det gått en tid sedan visade sig någonslags livstecken från mig. Men jag lever.
Så det är väl bara att ta det i vanlig ordning: skolan, går bra. sängen gör det som krävs och förser mig med min skönhetssömn. Grannen Kurtan är lika trevlig som vanlig. På måndag börjar praktiken= spännande att göra ngt helt annat. Tråkigt är att alla klassisar nu börjar droppa av och bege sig till olika orter runt om i landet men de kommer ju komma tillbaka om 3 mån och vad klagar jag egentligen över; desto mer platser att slagga på om jag skulle få för mig att göra en riksomtäckande roadtrip. Men ändå lite tomt kommer det att bli, får la dra och införskaffa nya kamrater att terrorisera. Eller om någon vill komma och hälsa på får de gärna göra det!

och det var mitt skvaller om mig själv.
Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på en Sean Penn i taighta jeans och en Gary Oldman i skinnväst. Kan slå hur fel som helst...Men först!;

Dagens Kaka

Semla

image49

Vore väl en synd om man inte uppmärksammade denna ljuva sötsak som man aldrig kan få mycket av!
En dag hade den igår och det är den värld, ja menar herregud: vill man inte bara dyka in i bilden och dö av en sockerchock?! 

Ta hand om Er för glöm inte; ni får bara en kröpp (kropp)!
hanoba


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

2008-02-06 @ 21:20:53
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag ska komma och hälsa på. Snaaart=) Sen måste du ju boka in valborg hos mig, wihoooo...
Hörs

2008-02-07 @ 16:15:46
URL: http://saramatildajansson.blogg.se
Postat av: Jeliti

hejsan hejsan, kolla in vår nystartade blogg vettja och lämna gärna efter dig en kommentar om vad du tycker och tänker :)
/ Jenny Lina Tilda

2008-02-08 @ 15:14:36
URL: http://jeliti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0