det uttalas Ähjse offf Bähjse..

..och var en popgrupp som inte riktigt är värd sin vikt i guld men som under 1990-talet öste på med gyllene hits så som "The Sign, All that she wants och Beautiful life."Det var också den grupp som i lördagskväll fick sig ett antal remixes.
Kortfattat, jag var hemma ihelgen. Orsaker till att jag åkte hem: 1. Träffa Frida och Stina (som sticker till Aussieland den tredje) 2. Gratissnylta mig till en hamburgare och en spelning av SMK (Slagsmålsklubben) och på så sätt fira att Lidköpings ungdomslekis blir året. 3. Studa Indesign så jag riskerar att bli klassad till nörd. 
Och hur gick det?
1. Träffade Stina. Frida däremot hade bestämt sig att dra till Estocolmo för att försöka ro skutan i hamn. Kul. Fick alltså nöja mig med Ms "Var det bra så? " Enestig och det gick om det ska komma till kritan-Tokigt till. Vår dynamiska duo fick även tillskott iform av 6 andra donnor som numer på riktigt kan tillhandahålla ett medlemskap i Fuldans IK.
2.  Vette katten vad som hände med denna punkten, men något gratis blev det inte över denna kväll. Plötsligt var klockan slagen 24 och det var dax att gå på klubb. Eddies blev tillhållet och hänget var sådär.
3. Lyckades läsa på tåget, tack gode gud för det. För väl hemma hade jag fullt upp att hinna med mellan tispromenad arrangerad av Viken 5 och en blondering som på pappret såg ut till att bli "fulländad vid första försöket" men som resulterade i en fas 1 "det måste bli en fas 2" blondering. Tänk en mild morotskaka och du har en ganska exakt definition av mitt hårs färgskala just nu. Och så hann jag med ett besök hos mormodern och morfadern, snackade piller och drack lite av det svarta.

Men nu är jag tillbaka, har varit i Linis idag och ordnat praktikplats. Ska de närmsta dagarna helt och hopplöst hoppa in i typografi, marknadsföring och budgeteringens förtrollade värld. Chilla chilla med Tequilla för att citera en kär gammal vän.

Smack/
Hanny.

 image41

Kommentarer
Postat av: Fittan

Ha, bilden är snyggast! Han längst fram är såååå cool. Inte ens jag kan mäta mig med den där =)

2008-01-29 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0