i en tidning nära dig

Lyllos dig!
Imorgondagens utgåva av Extra Östergötland kommer du på ett säkert armavstånd finna någonting du känner igen. Nämligen jag. och resterande av mina gruppkamrater förstås...
Som vissa kanske redan är insatta i så ska min grupp på lördag ha en dag i eventets tecken, "Att skapa en ledare", är namnet och vill du läsa mer checka in vår ursnygga och otroligt hippa hemsida: www.attskapaenledare.nu
Vad handlar det om??Jag är helt enkelt för lat för att dra hela storyn, så du får klicka på länken och läsa själv men den 12 januari drar det hela igång iallafall!

Det var alltså av denna enkla anledning som det idag ringde från Extra Östergötland och bad om en intervju samt en bild av oss alla. En bild som jag kan ana kommer att visa min varelse kommer att se ut som en 70 årig man med stenlunga eftersom jag idag tillbringade cirka en timme med att sopa i en lokal som i tidernas begynnelse en gång var fabrik men numer inte kan titelera sig mer hipp än dess placering mitt i det hypade industrilandskapet.

Imorrn är det också återigen dags för bildtagning men denna gången för Linköpings universitets allmäna webbsida. Undrar vilken outfit det får bli då? Det lutar åt Mr Handyman.

Men som sagt imorrn kommer jag, storsmilades (ett försök till att väga upp mina lilla persons förfall) finnas i en tidningsstation nära dig. You better read me. 
Personligen tänker jag vara så där cool som bara jag kan och ställa kl på 05.00 så jag i god tid hinner ut för att sno alla tidningar i stationerna på väg till skolan och kanske personligen dela ut dem till alla och hoppas någon brister ut i ett "men är inte det du?"
då skulle mitt lilla inneboende ego trivas.

nä nu skriker uppsatserna på mig...
Avslutar med ett kärt gammalt citat som sjöngs någongång under 1997-1999:
"You, you are my superstar" 

hannan.


  


Kommentarer
Postat av: modren

Snygg hemsida!,ser proffsig ut (det lilla som ja`begriper) .Intressant frågeställning... synd att man inte kan gå o lyssna

2008-01-07 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0