med en enkel tulipan..

Idag tar sig "Lennart" ytterligare ett steg mot 30


:et och därmed till åldern då tjejmiddagar, rötjut och "åh en prylbod, där går vi in" börjar bli mer än acceptabelt. Ett måste!

image35

Och en faktis (för de som är intresserade!)
Namn:Christina Enestig
Ort: Just nu på slätten i Lidköping men ska snart vara så där hipp och fräsch och dra till Australien i ett halvår.
Ska bli nu när hon blir stor:Har inget klart, men har iallafall deklarerat att hon i framtiden skall bli den där pinsamma mamman som ingen son eller dotter vill veta av.
Allergier:Ingen vad som kommit till min kännedom. Skulle väl vara idioti då. 
Har kommit på:Är lite av fuldansernas mästare med bland annat kebabdansen, hilters mustach och dansen som fortfarande är under arbetsnamnet "electric body" i bagaget.
Smeknamn: bosse, Tv3Ponktse, Britta fitta, Stina, Los stinos...äh fan jag ger upp, bruden har lika många namn som det finns stuckaturer i taket.

så åter igen Grattis på dagen du föddes på för 22 år sedan!
och glöm nu för sjutton inte: disco.framstjärten sitter fram.disco

hanny.

Kommentarer
Postat av: SuperStina

Tillåt mig att skratta, mohaha, men också tilläga att jag är djupt hedrad! Ha, faktarutan säger ju allt man behöver veta om mig. Dock lite otydlig, eftersom det krävs minst två personer för att uföra kebabdansen, hitlermustchen och electric body =). Men Tack Tack!

2008-01-20 @ 15:18:49
Postat av: Matilda

Det ser ut som josse är din tjej och du försöker stöta på therese, haha jag tycker du gör hela bilden!

2008-01-22 @ 09:33:10
URL: http://saramatildajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0