oj oj OJ

Det verkar som om det är jag själv, Linda och Jennys namn man numer ska droppa vid speciella tillfällen likt bordbokning eller för inträde till diverse VIP rooms. Inte nog m att vi idag fanns, som utlovat med, i Extra Östergötland. Idag fick vi också veta att vårt radioprogram vi gjorde för en herres massa veckor sedan, idag sänds på Sveriges radio P4/Östergötland mellan 17.00 till 17.30 (vilket i runda svängar innebär att det i skrivandets stund bara återstår 2 min. Planering är så mitt bord..) Men man kan alltid gå in på webben och lyssna i arkivet: http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=952934&BroadcastDate=&IsBlock=0 (Spola fram cirka 22-23 minuter så kommer programmet som handlar om när religion står ivägen för kärleken.)

Dagen har förutom detta också bjudit på insikten om att jag tyvärr ärvt min mors hysteriska attityd till däggdjurssläktet, ifolkmun kallad råttor. Idag hade vi handledning i lokalen för vårt event och vad kommer inte då springandes i 190 om inte Sveriges största råttdjur! Och eftersom jag är så mogen och alltid har tyckt att min mamma är så fjantig varje gång hon skrikit när hon har sett en råtta, så skrek jag också så där otroligt ljust och tjejjig och hoppade nästan upp i Emilys knä. Moget hanna moget. Men det var fan ingen vacker syn, ingen animerad gullråtta som den i filmen med det smakrika namnet. Nä då , denna var ÄCKLIG!
Att tillägga är att jag abslout inte var själv med att sätta hjärtat i halsgropen, vi var allt ett gäng som tittade till lite extra när vi skulle riva under dagen.


Nu ska jag gå och föreställa mig att jag står i ett tropiskt vattenfall, men ska vi vara realistiska så ska jag gå och duscha. Men en kan la få drömma lite?!

hanna. 

Ps. Imorrn ska också två av mina gruppisar sitta i direktsänd radio och prata mer kring vår eventdag...hur ska vi hinna så det faktiskt blir en eventdag??!!
 

Kommentarer
Postat av: modren

Hmmm -Nu fick du känna på den känslan...

2008-01-09 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0