helgen som gått..

har bjudit på det mesta. Efter jobbet  i fredags tyckte jag att det var dax för lite relaxing från vardagen och slängde på mig mjukisbrallorna och glanade på lite film. Vilket var som ni redan kanske anat, mer fantastiskt än Ulf Larssons viktnedgång.
På lördagen var det upp tidigt på morgonen och iväg med fadern in till Ldkpg för köp av Ipod, lite klädplator och diverse andra atrialjer. Som vanligt så kom vi inte hem m ngt av det vi skulle köpa. Eller ja inte Pappa iallafall. Han mummlade hela vägen hem i bilen om hur i helvete det i en och samma stad kunde vara slut på både hårddisk till dator och glas för whiskeyprovning. "det är väl hur logiskt som helst" svarade jag med en lätt ironisk touch. Det gick inte hem.
Efter några timmars vila och en behövlig dusch var det så dax att pallra sig in till stenhammar och casa de Enestig som bjöd upp till förfest. Och vi hade kul tillsammans. Ja menar vad mer kan man begära av några flaskor vin och lite schöön musik i åsknatten?Därefter stadt där det bjöd på baluns (möhippa inkl) utan dess like.
Därefter obligatorisk musiklyssning i kombination med en kebabtallrik. skabbigt, men mättande.
Söndagen blev alltför lugn egentligen och under hela dagen ägnade jag mig åt det jag gör allra bäst-planerat tidsfördriv.

Nu är det tisdag och dagen har bestått av mycket jobb och trevligheter. Lite lägenhetssökande också, måste säga att jag håller på att bli lite av en mäklardecketiv och det så pass mycket att jag igår kastade ur mig att jag kanske skulle blivit mäklare istället. "Ha ha, kul skämt" svarade min far. "Vaddå?" svarade jag. "Ja tvinga på folk bostäder." "Men det är ju inga bostäder man tvingar på dem, det är ju Hem." "Ahh, tro på det du." svarade min far och röjde därmed alla mina romantiska tankar om hur det är att vara mäklare.

Imorrn ska jag fika med stina´t, om någon vill och känner sig berörd får de gärna joina. Henrys är platsen och tiden är 16.30

Frid vare med er!
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0