Helgen

Helgen som gått har varit fantastiskt schöön. Jag mjukstartade den i fredags med att svärandes i stekande sol cykla till Stenhammar och Mariedalsvärgen där det vankades kräftkalas och avslutningsmiddag för vår allas skåning, Lindsey. "Jag kommer inte bli långvarig"  förklarade jag lugnt när min mor påpekade att  jag dagen efter skulle med på sjön och att det då var uppstigning kl 08.00. Men eftersom jag alltid lyckas vara lite utav en lokalpolitiker till att aldrig hålla vad jag säger så slutade även denna kväll med att mamma kom och hämtade mig kl 04.30. Men vi hade KUL tillsammans. När man börjar kvällen med god mat och dryck för att sedan avsluta natten med ett nattdopp till tonerna av Haddaway, då vet man att man inte varit på begravning. 
Och så här såg det ut:

Ska det va så ska det va.






Kadaver! Själv körde man på färdigskalade kräftstjärtar. Ingen klen, inget spill och ingen bajsränna att ta bort.


Stina "White man afro" Enestig som alltid ska vara så där lustig och kvällens Qvinna, Lindsey.


ElitFrida!


Eva "Dit går man och särar på benen- Enarmad bandit!" Enestig


Pipleksak i dipp.


På väg mot nattdoppet, 02.30.



Därefter har både lördag och söndagen bestått av stora mängder av det här:


Imorrn blir det återigen att ställa kl på 06 och hoppas att den inte ringer.
Kickflipp!
hanna

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Hanna PyttIPanna! SCHKARU TILL WAY OUT WEST ELLAR??? Och när flyttar du till götet? Så jag kan komme och hälsa på! Kramellikram

2008-07-29 @ 15:03:33
URL: http://catchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0