Välkommen till familjen Tajkons!

Idag tar en hel hop av lidköpings ungdomar studenten, inklusive min egen broder. Som sig bör så ser vårt hem numera ut som ett enda kaos bestående av ballonger, serpentiner, hallongrädde och fileér av alla möjliga olika slag. Att slå fast är också att alla i det Öbergska hemmet nu mer eller mindre är osams med varandra.
Mamma är skogstokig, pappa tafatt, studenten och tillika min bror Fredrik hög av student ruset och därmed alldeles för säker på sig själv (vilket bla resulterat i upptäckteb om felbeställningen av studentmössan som alltsammans uppdagades typ 5 min innan han skulle åka.) Själv befinner jag mig, likt min mormor, någonstans mitt i detta emotionella kaos och försöker intensivt att undvika ngn av dem andra när jag förflyttar mig i huset.
Att 47 personer kan skapa så  mycket oreda i sinnestämmningen hos framförallt mor´n min.
Men men allt har ett pris inkl kungahuset så därför måste jag nu engagera mig lite och pryda de stackars björkkvistarna som pryder vår garageuppfart med lite ballonger. Fortsättning följer av denna studentyra i nästa inlägg.

Kokobello!
hanna.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hahaha gick allt bra för er igår? Väntar spänt på del två! =D

2008-06-12 @ 11:46:04
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0