lillördagen den 26 mars

ja det är väl lika bra att sätta fart med en mer eller mindre ingående redovisning av mitt påsklov. Har ju varit hemma som sagt och det har bjudit på många olika sinnestillstånd, men bäst kan det nog sammanfattas som en enda stor nougat orgie. För ******* vad godis jag har ätit! Beach 2008 är som bortblåst. Lika bra det, slipper man ha en sak till hängades över en.
Men jag har ju naturligtvis gjort andra saker också, träffat diverse folk så som Akay, Mattilainen, Veva´t, Meckan och en hel del andra personligheter som jag delar släktskap med. Men som om inte det vore nog så har jag också: under påskafton tappat bort min mobil, kommit på hur sjukt bra Motowns soundet är och förenats med mitt barndoms skräck -Ika i rutan. Som sagt hunnit med en hel del.
Men nu är jag tillbaka i norpan där jag har, vad man skulle kunna påstå- tagit tag i mitt liv. Jag har börjat kursen i Marknadsföring som jag tydligen hade anmält mig till, äntligen beställt tid för färgning och klippning av mitt hår, plöjt igenom 2 böcker om fallskärmen och autopilotens historia och städat. Idag ska jag nämligen ha lägenhetsvisning, spännande! Eftersom jag är som jag är börjar jag ju genast överanalysera och tänker "ska det bjudas på snittar och bubbel?" sedan kommer jag på, hanna du hyrar, inte säljer lägenheten.  

aja nu måste jag springa till bussen vilket innebär att killarna här på militärbasen kommer få sig ett skräckexempel i löpteknik.
ta hand om Er!

hanna. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyft.. jag kommer sakna dig som granne.

2008-03-28 @ 14:56:33
URL: http://catchy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0