lördag

Hello! Hanna här igen.
Nu är jag kontaktbar igen. Dock inte genom ny mobil, då jag fick ett meddelande från firman jag beställt den ifrån igår som sa att mobilen endast kunde köpas med en bindning till tre. Vad jag hatar Tre. De gör just nu mitt liv lite mindre snyggt. Men jag rotade i mina lådor och hittade min gamla samsung, så den får duga så länge.
På tal om snyggt. Ska snart iväg till frissan för att se om hon kan rädda det som räddas kan vad det gäller mitt hår, som officiellt är en mess. Tror inte det blir några problem de kan sin sak, lugnade jenny mig tryggt igår över ett glas vin på resturang Asken i norris. Förövrigt ett toktrevligt ställe, det får bli en upprepning på den!
Nepp nu måste jag sätta fart! Ha det lajbans! En bild kommer senare på hur det gick med hårsvallet. Men jzg har ,tänkt mig någon sådant här, fast blont då:
image75


Habba Habba!
hannie.

Ps. Ja Emma jag vet inte hur det ska gå! Hade en tjej här i onsdags som tittade på min lägenhet, hon skulle nog ta den. Jag fick klump i magen och var tvungen att sätta mig ned...Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0