Snart är den här...

..i en hand nära mig och bara ett samtal från dig!
Ja för det är ju så (som ni kanske räknat ut) att min mobil jag helt enkelt har vägrat att visa sig igen. Och är det så att någon har snott den: be my guest! Jag hade 13:- spänn på mitt kontantkort (ja, jag fortfarande är så där högstadie och har kontatkort)
Och om ni därute är bekymrade över att ni nu måste engagera er i att få mitt nya nummer, ni kan andas ut. Telia kvinnan förklarade oerhört insatt och sansat att jag inte behöver byta mitt nummer, bara Sim kort. Så nu har jag fått det dementerat också- Det kan gå smidigt med Telia.
Så nu sitter jag här som ett nyduschat barn innan julaftonsmorgon och bara väntar!
image73

Kyss och Kläm
hannan.

Kommentarer
Postat av: Mickan

haha ovärt att jag precis skickade ett sms till din mobil =P adressen jag använder mest är [email protected]. Ha de!! =)

2008-03-27 @ 20:20:48
URL: http://noone08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0