en resumé

Dagarna har flutit förbi likt vattnet i strömmen. I tisdags var det dax för min dagen-innan-dödlina-pankskrivna text att opponeras på. Jag var faktiskt lite nervig eftersom jag inte kom ihåg ett smack av vad det var jag egentligen hade skrivit.
Men det gick faktiskt mkt bättre än väntat och jag fick faktiskt väldigt bra respons i form av orden "mycket genomtänkt", "välskriven" och "märks att du kan det här med att skriva." Herregud är det sant eller?! Bara att vända sig till gudarna och säga tack.

Igår, onsdag, firade vi lite extra här på enebygatan 15 C. Och med vi menar jag inkl mig själv, Emma, Linda, Kuhlinan, Annika, Elin och Jenny. Anledningen till festligheterna var att vi nu är TILLSAMMANS igen efter 3 mån praktiserande runt om i Svea rike och i london. På menyn stod den gamla klassikern, Bakpotatisen med olika röror och till det valfri färg på vin.
Jag och emma hann också med att göra det vi är allra bäst på; titta på franska chateaus till salu. En liten fetish vi har. 

Hepp nu ska jag fortsätta lyssna på gnarls barkley senaste och leta JOBB.

Til we meet again!
hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0