fredag den sjuttonde maj


Idag vaknade jag tydligen med en lust att leka att jag arbetar som fakir. Och det börjar arta sig så att det mer och mer lutar åt det hållet. För jag, hanna öberg, har återigen lyckats med den ädla konsten att skära mig i ett finger, vänster tumme, och det med en vanlig matkniv... 2 ggr inom loppet av 1 år. Jag borde hållas i bur.
men trots att det tog illa tror jag inte att det behöver sys och det uttlåtandet baserar jag på mina egna kunskaper inom anatomi. Som är lika med obefintliga.
Idag blir det nog trappan, billig öl och billig sprit. Som bäddat för att kliva upp ur sängen kl 12 en söndag.
tjolavippen!
hanna


Kommentarer
Postat av: Ellie

Men Hanna, det är Lördag den sjuttonde maj =)

2008-05-17 @ 21:56:55
URL: http://arvesved.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha tänkte det samma. Du är för rolig du! =)

2008-05-18 @ 12:25:27
URL: http://noone08.blogg.se/
Postat av: hanna

yes!än en gång har jag lyckats med den ädla konsten att blondifiera mig själv.

2008-05-18 @ 13:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0