"hatar du också att förlora?"

Dra mig baklänges. Slog nyss på Teven och där fann jag den obligatoriska reklampausen. En hysteriskt rolig reklamfilm för premieobligationer visas och plötsligt finner jag mig själv känna igen personen i reklamsnutten.
Jag tänker det här är inte sant eller?
Så jag ger mig ut på youtube för att titta på klippet en gång till. Men jag är fortfarande lite osäker på om kvinnan i det bingolottoinfluerade programmet som faktiskt vill vinna den där kryssningen trots att hon tagit fel lucka och vunnit badsalt, är den kvinna jag tror hon är. 
Men efter tittat på klippet en gång till och insett: A) att hon är porträttlik den person jag tror hon är B) att hon pratar med äkta västgötsk dilalekt och C) att hon nämner att hon "åkt änna från lischköping för att vara med här och så vinner jag badsalt." Baserat på denna info kan jag inte se annat att det faktiskt är en mamma till min gamla klasskompis från mellanstadiet!!

Jag känner också att jag måste tillägga att jag håller med henne. Har man åkt ett stort antal mil för att vinna en kryssning och kommer hem med badsalt, kan ju vilken (ursäkta språket) fan som helst räkna ut att man blir BESVIKEN och att man med hjälp av väl valda ord försöker tjata till sig resan istället.
Jag bifogar nedan med ett youtube klipp på det hela så att ni kan titta själva. Min fråga blir då; är jag helt ute och går på rälsen?! Eller har jag rätt i mina helt obevisliga teorier?!


Kommentarer
Postat av: mickan

Du får ju tänka på att jag är som jag är, men min första tanke var, Therese Karlsson??? hmmm...vem är det =D Ärligt talat var det min enda tanke...inte så bright alltid vettu. Föresten när kommer du hem?? Köss

2008-05-13 @ 20:03:36
URL: http://noone08.blogg.se/
Postat av: modren

Det MÅSTE bara vara den du tänker på...

jag blir inte alls så förvånad!

2008-05-14 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0